Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на 156

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Свалят мотори щото е алфа и дай да и вземем душата,затва правят ремонти.Ако го съмнява нещо да отиде да му замерят компресията на мотора и сам ще се прецени дали да го вземе.При добра компресия(стига да не са и нашили добавки за вдигане на компресията),и при настъпване ако не прикажда синкав дим,не виждам що до не вземе бензин.Ако караш повече градско моя съвет е дизел,чесно.
    Аз като вземах фиата не знаех нищо за неговия мотор,просто видях маслото,външен/вътрешен вид,скорости и като си направих едно кръгче ми хареса и го взех.После като четох във фиат форума,че точно но тоя мотор сменят разпределителен вал,като консуматив ме заболя сърцето.Еми вече има навъртяни 50 000км,сменям масло на 10-12 хил км и е като от завода излязъл.Ама му знам сервизната история и знам че го е карал само един дебел италяно преди мен.Сменил съм една ламбда сонда,термостат,рейка и задни челюсти с барабаните.
    Така и с алфата да не мислиш,че съм фен ами,просто я харесах,тествах прецених и я взех.За 12 000км съм сменил масло и скоростна кутия(като за скоростите още докато я тествах не ми хареса)но тва си беше моя риск и си платих за него.

    относно ръждата ако са от германия и австрия са доста зле.моите и двете са от италия просто късмет и са като нови отдолу.
    Last edited by koko156; d.m.y г., 15:05.
    brava 1.4 sx
    alfa 156 1.8

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
      Мхм, да... то щото турбините на тия печки, дето не си знаят километрите, са еФтини и абсолютно нечупливи чаркалаци... на туин скрапа поне основния му ремонт струва наполовина на една нова турбина.

      Спорът е тотално излишен. Човекът да си избере и да кара каквото ТОЙ поиска. И най-вече - от това, което гледа, да избере най-читавото.
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Айде да не отваряме приказка за дизеловите Милионници, щото темата ще се оцапа и ще иде в коша. Обещавам!
      Ебаси, хем писах да не скачате като ощипани моми и пак сте засрали, направо пишете на човека колко търсите на своите бензинки, че дано отърве някой от вас от неговата. Очаквам следващият съвет да е да се насочи към "гледана форумна кола"

      За един мотор 1 000 000 километра са доказателство колко е здрав, що ли никой те е чувал за ТС милионник?!?

      Човека очевидно не е в час и е на път да се натресе на големия к.р, а вие типично по ганьовски гледате да не сте единствените прецакани

      Към въпросният евентуален бъдещ собственик на такава кола, независимо от моторизацията: форумът бъка от теми за поддръжката и потенциалните подводни камъни - прочети ги внимателно!
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Ебаси, хем писах да не скачате като ощипани моми и пак сте засрали, направо пишете на човека колко търсите на своите бензинки, че дано отърве някой от вас от неговата. Очаквам следващият съвет да е да се насочи към "гледана форумна кола"

        За един мотор 1 000 000 километра са доказателство колко е здрав, що ли никой те е чувал за ТС милионник?!?

        Човека очевидно не е в час и е на път да се натресе на големия к.р, а вие типично по ганьовски гледате да не сте единствените прецакани
        Ааайде да запазим добрия тон, колега, щото аз няма да си позволя да пиша грубости като твоите, директно ще пристъпя към модераторската клавиатура. Приеми го като неофициално предупреждение!

        Никой нищо не карам да си купува, аз моето решение съм си го взел и не съжалявам. Ти, колега, се опитваш да си наложиш избора върху новия колета ...

        Comment


        • #19
          Лично за мен 156-цата е много приятен компромис между удобство и спортен дух.Притежава и от двете в достатъчна степен.Няма значение какъв мотор ще е,важното е да попаднеш на читъв(естествено,по-голям,по-добре).Най-добре е да огледаш внимателно предложенията и да има с теб човек,който е имал вземане,даване с такъв автомобил.Диагностиката-задължителна и то при хора,дето знаят кокво правят.Има си раздел за сервизи,ще прочетеш и ще се ориентираш.
          Мога само да ти пожелая късмет
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #20
            за 156

            Значи автора на темата мога да му кажа, че според мен 156ците са основно два вида:

            1) едните са по-слабичките дизели къмто 1.9, малко звучащи като трактор и вървящи на 2500 об, но пък вървящи нелошо и нескъпо ако са били обслужвани и подържани. На някои от тях собствениците се хвалят с тях в 1 тема и в друга обясняват изтънко колко бил чуплив бензиновия туин спарк, докато се молят да не им изпуши турбото че много скъпо, и

            2) Бензиновите туин-спарк 156ци, които са проблемни ако са необслужвани и дупени преди да ги вземеш. Те имат повече чарколяци под капака, които по-бързо се износват (2 вала, вариатор, 8 свещи и какво ли още не) и са по-капризни, считай по-скъпи за ремонт - особено по-големите мотори 2.0 и нагоре (по-скъпия дебитомер напр.). Повечето бензинови 156ци, за разлика от повечето дизелови 1.9, се купуват и карат предимно от хора които имат финансовата възможност (считай кеш в джобеца) да хранят с гориво тая машина, да правят основни ремонти и да сменят всичко възможно. Никъде тук няма да прочетеш собствениците на туин спарк да се хвалят в никоя тема колко са им бързи бензинките, нито пък да плюят дизелите - те просто си сменят всичко дето мърда под капака, даже някои като мене по 2 пъти някои части, минават те като пътен знак с 4500 оборота, слушат си надъхващия мощен рев на форсирания бензинов туин спарк, и се усмихват.

            Опитвам се да ти кажа че каквато и модификация на 156 да си купиш, е на късмет малко, употребявана е все пак - а и ти питаш повече за последващи проблеми, а не какво да гледаш при покупката. Дано съм ти бил полезен. А, да - сменял съм и турбина. На 2.0i
            Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 12:53.
            Alfa 156 2.0 - ех,
            Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
            Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
            Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

            Comment


            • #21
              Добре де, човека ясно каза под 2.0 и под 150 к.с., за което си има съображения. Тук всеки пак започна да си хвали неговото.
              Щях да кажа, че най-добър вариант според мен е 1.9 JTD 16V Mjet 140 к.с.
              Отговаря на изискваниата за мощност и кубатура. Върви много добре, надежден е и е с доста нисък разход на гориво.Обаче те са след 2004г.и може да се намери за около 3-4 000 евро на прилични километри.
              Предвид годината(98-ма)която търсиш, няма как да се очаква кола с по-малко от 200 000 км, каквото и да пише на километража. Има изключения естествено, но рядко можеш да попаднеш на такова.
              Тук значение няма бензин ли е или дизел. Състоянието е най- важно.
              Просто внимателно гледане, задължителна диагностика и късмет. Това ти трябва.
              Успех!
              ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
              ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
              ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
              ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

              Comment


              • #22
                Пич купувай си 1.8 и си свиркай ако моеш да обслужваш и да не я рембиш става вечна за 140 коня не харчи много евтина подръжка и части . Дизел ако взимаш 2.4 ЖТД - 140 коня новия мотор мое мнение . Аз съм с 1.8 25к съм и навъртял и съм много доволен . Имай предвид че на дизела доста по често се прави предницата .
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                  Значи автора на темата мога да му кажа, че според мен 156ците са основно два вида:

                  1) едните са по-слабичките дизели къмто 1.9, малко звучащи като трактор и вървящи на 2500 об, но пък вървящи нелошо и нескъпо ако са били обслужвани и подържани. На някои от тях собствениците се хвалят с тях в 1 тема и в друга обясняват изтънко колко бил чуплив бензиновия туин спарк, докато се молят да не им изпуши турбото че много скъпо, и

                  2) Бензиновите туин-спарк 156ци, които са проблемни ако са необслужвани и дупени преди да ги вземеш. Те имат повече чарколяци под капака, които по-бързо се износват (2 вала, вариатор, 8 свещи и какво ли още не) и са по-капризни, считай по-скъпи за ремонт - особено по-големите мотори 2.0 и нагоре (по-скъпия дебитомер напр.). Повечето бензинови 156ци, за разлика от повечето дизелови 1.9, се купуват и карат предимно от хора които имат финансовата възможност (считай кеш в джобеца) да хранят с гориво тая машина, да правят основни ремонти и да сменят всичко възможно. Никъде тук няма да прочетеш собствениците на туин спарк да се хвалят в никоя тема колко са им бързи бензинките, нито пък да плюят дизелите - те просто си сменят всичко дето мърда под капака, даже някои като мене по 2 пъти някои части, минават те като пътен знак с 4500 оборота, слушат си надъхващия мощен рев на форсирания бензинов туин спарк, и се усмихват.

                  Опитвам се да ти кажа че каквато и модификация на 156 да си купиш, е на късмет малко, употребявана е все пак - а и ти питаш повече за последващи проблеми, а не какво да гледаш при покупката. Дано съм ти бил полезен. А, да - сменял съм и турбина. На 2.0i
                  Много ти здраве, моето турбо е с променлива геометрия и може да мине с ремонтен комплект Въпросът е можеш ли да поддържаш постоянна скорост от типа на 180 км/ч оттук до Стара Загора да речем, без да ти пръдне мотора, щото аз мога и го правих последно срещу 6,66/100 разход При тва без да съм сменял всичко под капака, камо ли по два пъти
                  За плюенето малко си се олял, щото форума бъка от голфаджийски постулати от типа на "газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина за каране"
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #24
                    Говориш за голфаджийски постулати, ама поддържаш около 180 км/ч по магистралата, при ограничение 130... ех, идилия...
                    Две черни перли...

                    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                    Comment


                    • #25
                      Заключвам темата. Ако някой има нещо против, искам писмени доводи за това, на ЛС.

                      пп Към автора на темата - ако има още неясноти по въпроса, има още много такива теми в този раздел, може би отговора е вече там ... Успех!


                      КЛИК
                      Last edited by spe4elist; d.m.y г., 16:07.

                      Comment

                      Working...
                      X